De zekerheid van kwaliteit
Financiële dienstverleners, zoals tussenpersonen, dienen met ingang van 1 januari 2006 te voldoen aan nieuwe wettelijke regels, de Wet financiële dienstverlening (Wfd). Als u in de gelegenheid bent deze wet eens te lezen zult u zien dat het gaat om een pakket van minimumeisen met veel ‘open’ normen. Dat betekent dat vaste regels op veel punten niet bestaan en dat een kantoor zelf inhoud moet geven aan deze Wfd-normen.
De Wfd heeft tot doel de consument te beschermen tegen tekortkomingen van financiële dienstverleners. Maar minstens zo belangrijk is natuurlijk de zorg voor tevreden klanten. Voor u als consument is het niet gemakkelijk om de juiste en betrouwbare tussenpersoon te kiezen. De kwaliteit van een kantoor is vaak niet direct zichtbaar en herkenbaar.

Een kantoor met een een Keurmerk-certificaat voldoet aan eisen die hoger liggen dan het niveau van de wet. Dit geeft u de extra zekerheid van een goed en gedegen advies.

Meer weten?
Kijk op: http://www.kfdkeurmerk.nl